♥DIARY♥

Thursday 7 July 2011

EXAM SEMAKIN HAMPIR

Salam,

isshhh, arini rasa serba tak kena bila kenangkan xm yang semakin hampir.Mcm tak cukup langsung persiapan yang di buat. Memang x pernah cukup. Tension gler!!!..betul3 tension
Tgk member2 relax semacam je. Mcm mana dia org control perasaan dia orang ni.Semalam abah pun baru tanya saya,stage mana dah persiapan saya ni??Put on extra speeding because “August” fasting month  study of course makin slow,especially kat skul. Betul juga cakap abah tu.Pening kepala saya ni, abah. HELP ME!!!
Lagi serabut gler bila kenangkan semua ni. Dahlah tu 30/7-31/7, saya lone ranger kat Shah Alam,seminar punya hal. Rasa mcm tak nak pergilah, mama!!.Tak ada kawan pun. Rasanya nak je skip dari tahun 2011 ke tahun 2014.Amboiiii!!! leh nak skip2 pulak. Tak perlu fikir seme ni.Kenapa harus saya lalui semua ini.
pagi ni saya rasa benar2 terhimpit/lonely/alone antara sayaàharapanàkejayaanàmasa depan. Rasa nak nangis pun ada sama berlambak dengan perasaan takut.
Nasib baik masih ada yang sudi memberi bantuan oxygen di saat memerlukan Ada juga tips last minute study yg di berikan. Tq very much . Kalau rasa lebih rajin, hulurlah doa2 yang power2 sikit untuk saya kat sini atau pun buat2 lah solat hajat untuk kejayaan saya, selain saya lakukan sendiri, di tambah dgn doa dan solat hajat U, Allah pasti akan gandakan double achievement untuk saya and extra pahala untuk U coz tlg doa utk saya.
Tak mampu nak menulis lagi.Inilah luahan rasa terkini yang benar2 saya rasai. Frust dengan hidup saya ni.Harap bertemu lagi selepas ini.Insyaallah.
p/s: Saat yang paling mencemaskan, XM..apa lagi!!!!...haahh,alangkah sunyinya hidup ini.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment