♥DIARY♥

Wednesday 6 July 2011

BILA OTAK SUDAH BEKU

Okay!! Dah ramai pula yang bertanya kenapa blog aku ni dh mula terhenti di sini. Sebenarnya bagi aku sedikit ruang dalam  beberapa bulan ini akan ada entry2 yang lebih menarik lagi selepas ini. Buat masa kini aku busy sangat dengan revision aku dan kehidupan aku. Yang paling penting otak aku dah beku, tak tau nak menulis apa. Aku harap kau orang semua lebih bersabar.
Aku pun rindu juga nak share2 dengan kau orang cerita2 hits aku ni. Apa boleh buat saat ni aku memang tak ada ilham, no inspiration feel like lost. Tiap2 pagi lepas study cuba juga nak publish entry baru tapi ayat2 dia dah jadi lain. Nampak tak menarik.
May be around this 2 months I will continue with “sweet”2 story. No more “sad”2 movie. Lagipun  beberapa minggu je lagi nak menjelang Ramadhan. Everything kena lebih sopan. Banyak2lah beribadah. Moga dapat barakah.
Malaslah nak tulis lagi, tak ada mood. Harap2 aku sempat menyambut Ramadhan untuk tahun ni. Apa2 pun,aku doakan kau orang pun panjang umur juga.
Hmm, bye..salam rindu buat you all.Jaga2 diri u all baik2. Panjang umur jumpa lagi. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment